Comunicare către clienți

Datorită faptului că traversăm o perioadă plină de incertitudini, dorim să venim în întâmpinarea dumneavoastră cu un plan de măsuri și sugestii, cu pregătiri corespunzătoare și eficiente astfel încât disponibilitatea serviciilor și produselor noastre să fie la cel mai înalt nivel.

Pentru toate acestea este foarte important să “RESPECTĂM RECOMANDĂRILE AUTORITĂȚILOR CU PRIVIRE LA PREVENIREA INFECTĂRII CU CORONAVIRUS!” 

Este absolut necesar să respectăm câteva măsuri de precauție pentru a ne putea desfășura activitatea în condiții de maximă siguranță atât pentru dumneavoastră, cât și pentru angajații noștri, până vom traversa această perioadă grea: 

  • Unitatea noastră este deschisă, și noi am luat toate măsurile de prevenție recomandate de autorități;
  • Respectarea măsurilor de prevenție împotriva noului coronavirus pentru sănătatea dumneavoastră și a angajaților noștri este prima noastră prioritate;
  • Acum, mai mult ca niciodată, este extrem de important să aveți o programare a vehiculului la noi în service, mai ales pentru a reduce timpii de așteptare în unitatea noastră precum și pentru a putea face cât mai scurtă interacțiunea cu alți clienți prezenți în service în același interval de timp;
  • Vă rugăm să ne anuntați dacă ați fost sau sunteți plasat în carantină de autorități;
  • Respectați distanța de cel putin 1 metru între persoanele cu care interacționați atât în unitatea noastră, cât și în afara ei;
  • Pe durata efectuării reparațiilor nu este necesară prezența dumneavoastră în unitatea noastră, predarea autovehiculului se va realiza în modul cel mai facil posibil, în urma reparațiilor, chiar și prin livrarea sa la domiciliul dumneavoastră;
  • Vă asigurăm că în unitatea noastră folosim husele de protecție: scaun, volan, etc., după care igienizăm interiorul vehiculului;
  • Din dorința de a reduce, pe cât posibil, timpul dumneavoastră de așteptare, cât și a timpului de reparare a  autovehiculului, vă rugăm să ne anunțați ziua și ora dorită pentru programare astfel încât noi să putem face constatarea defecțiunii, comanda pieselor, dar și reparația în sine, cât mai rapid;
  • În funcție de condițiile meteo, am introdus ca și o nouă măsură preluarea și predarea autovehiculului în spații libere - AFARĂ! - eventual preluare și predare de și la domiciliu;
  • Vă asigurăm de întreaga noastră susținere în această perioadă de criză și suntem deschiși la orice propunere din partea dumneavoastră pentru a limita contactul direct și pentru a respecta măsurile de prevenție luate.

Susținem mobilitatea dumneavoastră și în această perioadă grea!

Cu considerație,
Partenerul dumneavoastră profesionist  ..................................….